1hati

alhamdulillah, saya kembali disibukkan dengan kerja2 parti.. bukan diminta untuk sibuk tetapi sibuknya saya pada jalan yang diredhai Allah, saya x kisah. dah memang tugas saya sebagai seorang hamba. yg merisaukan saya… lapangnya masa saya sehingga lupa kepada Allah, lupa untuk berkerja pada jalanNya. Ntah apa yg jadi pada saya selepas kembali dari kampung, tahajud sudah tidak constant, masa dihabiskan dengan sia2, bacaan al-quran tidak dialunkan, hafalan tidak bertambah. X berdsiplin, hampeh. Saya lebih rela menghabiskan masa dengan kerja2 parti dari membuang masa x tentu hala. wahai sahabat, tolong tegur saya!! abaikan status senior yg ada pada saya.

Leave a Reply

